Blogger templates

5 Aralık 2013 Perşembe

YAĞMURUN HİKAYESİ

 O gün neşeli bulut gökyüzünde geziye çıkmıştı.Neşeli neşeli gezerken yolda sinirli bulutla karşılaştı.Nereye böyle neşeli diye sordu hemen sinirli bulut,gökyüzünde geziyordum belki yolda güneşi görür ona da bir merhaba derim dedi neşeli bulut. Peki sen nereye gidiyorsun sinirli? diye de sordu.Bende güneşe merhaba demeye gidiyorum dedi sinirli bulut, ama önce ben gideceğim dedim dedi neşeli bulut.Hayır ilk önce ben dedim ben gideceğim diye inatlaştı sinirli bulut. Ben gideceğim hayır ben gideceğim diye kavgaya tutuşlar. Ve şimşekler çakmaya başladı.Şimşekler çakınca gökyüzünden bir şeyler yağmaya başladı. Bunlar yağmur damlalarıydı.  Neşeli ve sinirli bulut o kadar çok inatlaştılar ki yağmur çok hızlı yağmaya başladı.Bu durumu uzaktan gören güneş onların kavga etmesine çok üzüldü ve bir an önce ortaya çıkıp onları kavgadan ayırdıNeşeli ile Sinirli bulut kavga etmeyi bırakınca yağmur da sona erdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder